Pozvánka na odborný seminář ve spolupráci s CQS a SÚKL

Srdečně vás zveme na odborný seminář Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků ve spolupráci s CQS - „Zdravotnické prostředky – Systémy managementu kvality – Požadavky pro účely předpisů“ a SÚKL - „Podávání žádostí přes RZPRO pro distributory a dovozce“.


Organizační pokyny

  • Datum: úterý 25. 10. 2016, 9:30 – 15:30 hodin
  • Místo konání: BVV administrativní budova, ulice Veletržní, Brno, 1. patro, Kinosál 102
  • Účastnický poplatek:
    • pro členy asociace 500,- Kč/osoba
    • pro nečleny asociace 800,- Kč/osoba
  • Platba poplatku:
    • Úhrada do 15. 10. 2016 na účet č. 95930621/0100, V.S. 25102016, uvádějte prosím název firmy. Do deseti dnů po uskutečnění semináře obdržíte doklad o zaplacení, který bude možno použít jako daňový doklad
  • Parkování: Parkoviště u BVV
  • Občerstvení: Káva, minerálka, zákusek
  • Pozvánka a přihláška na seminář:
    • Přihláška ke stažení je přiložena na konci této stránky. Pozvánka slouží i pro více osob, poplatek platí každá osoba zvlášť. Přihlášku odešlete nejpozději do 10. 10. 2016, platbu do 15. 10. 2016.
  • Veřejná doprava:
    • Od hlavního vlakového nádraží tramvají č. 1, směr výstaviště (Bystrc), zastávka - výstaviště hlavní vchod.

Program

  • 9:30–9:45 hod
    Zahájení
    JUDr. Kopeček, předseda představenstva AVDZP
  • 9:45-10:00 hod.
    Úvodní slovo
    Ing. Petr Mašek, SZÚ, s. p. odborný garant
  • 10:00–10:20 hod.
    I. CQS – Představení CQS – certifikační orgán pro systémy managementu a člen mezinárodní sítě IQNet
    Ing. Jana Olšanská – vedoucí certifikačního orgánu a výkonný ředitel CQS
  • 10:20-11:20 hod.
    ITC - Zdravotnické prostředky – Systémy managementu kvality – Požadavky pro účely předpisů (ISO13485:2016)
    Václav Kahánek – certifikace zdravotnických prostředků - Institut pro testování a certifikace
  • 11:20-12:00 hod.
    Diskuse
  • 12:00–12:45 hod.
    Přestávka na občerstvení
  • 12:45–14:45 hod.
    II. SÚKL - Podávání žádostí přes RZPRO pro distributory a dovozce
    Ing. Jakub Filip - vedoucí Oddělení registrace a notifikace - Sekce ZP
  • 14:45-15:30 hod.
    III. Diskuze a závěrečné slovo předsedy asociace

Dodatečné informace

Seminář se uskutečňuje na základě usnesení plenárního zasedání Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků, která proběhla dne 9. 6. 2016.

  • Odborný garant semináře:
    Ing. Petr Mašek
    místopředseda představenstva - sekce vzdělávání
    JUDr. Jaroslav Kopeček
    předseda představenstva Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků
  • Sekretariát semináře:
    AVDZP
    Simona Marie Dolníčková
    Vinařská 6, 603 00 Brno
    mobil: 602 780 297
    e-mail: simona.dolnickova@medtechnik.cz

Pozvánka s přihláškou ke stažení (Word)